European Championship

Tjooo!
 
Jag är fortfarande sjuk faktiskt, klarat mig hela sommaren så ska verkligen inte klaga men borde bli frisk nu tycker jag, men får bara försöka vila så ska det väl snart gå över...Har just nu inget fungerande internet i lägenheten men fixat tillfälligt nu så tänkte lägga upp lite bilder och vi börjar väl med EM...11 grymt roliga dagar i Rumänien där 8 tuffa matcher spelades. Vi hamnade tillslut på en 10:onde plats men att vi enbart förlorade med 5 poäng mot 2:an säger rätt mycket om hur jämna matcher det blev och hur vi matchade toppnationerna. Det var mitt tredje EM jag spelade men mitt allra bästa EM både individuellt sätt och som lagmässig prestation.   Matchredo!
                                    35 gradig värme så spelfria dagarna passade vi på att bada i polen lite                                                                                                Tröttnade på hotellmaten tillslut så det blev pizzahut en av dagarna Gametime! Eve och jag som fikade lite med våra mammor!                                  Var och hejade på U16 killarna som hade EM i samma stad och som tog sig upp till A-gruppen! Prisuteldning med Frankrike som vinnare Gabby fell in love in a special person!
 
Glada men trötta tjejer påväg hem efter en lång resa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0