Ayia Napa!

Då ska jag försöka sammanfatta 8 extremt roliga dagar på Ayia napa i ett litet blogginlägg här...Som ni förstår..helt omjöligt! Allt jag kan säga är bara att det var en så sjuuuukt rolig resa och precis det som behövdes nu efter en lång basketsommar och precis innan skolstart. Finns så mycket minnen som jag är så glad att jag delar med tjejerna och som kommer finnas med oss hela livet. Man lever lite som i en bubbla där och det blir lite sedan som en chock när man kommer tillbaka till kalla gråa Sverige. Man kan ju inte stanna där förevigt men man vill ju så gärna tillbaka! Resan innehöll verkligen allt, det finns så mycket att tänka tillbaka till...Glädje, smärta, tårar och kärlek! Här har ni en hel del bilder från våra underbara dagar!

Kommentarer
Postat av: isabelletronnblom.blogg.se

Det såg riktigt härligt ut där nere :)

2012-08-21 @ 17:54:00
URL: http://isabelletronnblom.blogg.se/
Postat av: Ina

åh, vilka härliga bilder på er härliga tjejer......förstår att ni hade sååååå kul :),gud så snygga och läckra ni är....waow:) :)

2012-08-21 @ 20:16:44
Postat av: Anonym

Läckra brudar på vift! Men var är hångelbilderna då? och alla killarna?????

2012-08-21 @ 20:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0