Lättad!!

Ohhh! Vaknar upp med världens halsont och huvudvärk idag och känner bara yes vilken härlig dag...not. Men hade massa att göra klart i skolan idag så tvingades dit och jag kan nu med en lättad pusta ut och ta jullov. Det var lite svensk opponering som skulle tilläggas, ett mvg matteprov, en engelsk debatt, ett matte g läxförhör och projektarbete jobb som skulle göras idag och allt är nu genomfört och jag kan ta looooov. Så skön lättnad asså! Halsontet och huvudvärken är dock kvar men allt känns nu genast mycket bättre haha...Bara jag inte blir sjuk! Nu ska jag bara införskaffa julklappar och städa min lägenhet här innan jag kan få njuta ordentligt av att få träffa mina kära vänner som kommer hem från USA/Frankrike. Längtar verkligen och ska även umgås sista tiden med älskade Amanda som på juldagen nu också drar till USA på college innan jag själv sätter mig på tåget på söndag påväg ner mot Malmö för att fira jul. Life is good!
 
Bästa Binta, Amanda och Mickis <3
 

Kommentarer
Postat av: moster Maggan i. värmenKamala

Skönt för dej att skolarbetet e avklarat...resten e ju bara kul! Mysigt få träffa dina "utlandsvänner"! Ha det gott o hälsa hem!
Tänk om vi ses i jan/februari? !!!!

2012-12-19 @ 17:11:35
URL: http://nogg.se/magganpuh
Postat av: moster Maggan i. värmenKamala

Skönt för dej att skolarbetet e avklarat...resten e ju bara kul! Mysigt få träffa dina "utlandsvänner"! Ha det gott o hälsa hem!
Tänk om vi ses i jan/februari? !!!!

2012-12-19 @ 17:11:55
URL: http://nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0