Like i did before

Har idag än så länge roat mig åt att kolla igenom på massa gamla bilder...Älskar verkligen bilder och det är sjukt hur man glömmer bort vissa tillfällen och även kul att se hur man förändrats. Hittade en gammal outfitmapp och jag finner egentligen inga ord...herregud! Men på något sätt tycker jag ändå det är kul att se men vet att jag inte alls är lika aktiv på den fronten idag haha. Men kollade igenom lite mappar och samlade ihop lite bilder som jag faktiskt hittade...Så bjuder på lite bilder på oufits, mestadels från sommaren men allt från matchkläder till festoutfits.
 

Kommentarer
Postat av: Sally

Du har otroligt snygg kropp Pau ;) Beach Body for sure...

2012-12-09 @ 22:43:24
URL: http://sallysnetwork.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0