10 februari

Hello!!
Freeedagskänslan är aldrig fel, känns riktigt skönt faktiskt med fredag och ligger just nu och chillar med Mickan. Ska snart dra iväg på träning och sedan väntar en lång natt...Bussresa väntar i flera timmar, men det får man stå ut med för man ska ner till Maalmöööee! Det är U20 SM och vi ska möta mitt gamla lag Malbas. Ska bli riktigt kul faktiskt och träffa alla kära Malbas människor som lär va där och ska även försöka visa mina 08:or till vänner lite av Malmö haha, om vi hinner. Åker nämligen hem samma dag, eller vi sover rättare sagt inte där utan åker tidigt imorgon bitti (eller sent i natt?!) och kommer hem sent imorgon natt. Så blir en lång dag men kommer bli kuul!
Nu måste ja rusa till träningen, bjuder på dagens outfit för er kära läsare som gillar de.
Puuuuss!

Kommentarer
Postat av: Sin

Lycka till på tävlingen Paulina! och kram på dig! Du skriver verkligen en jättebra blogg. En polare till mig länkade den på facebook för ett tag sedan och nu följer jag din blogg varje dag efter jobbet. Kan lixom inte låta bli :-) Du skriver så bra.



kram <3

2012-02-10 @ 18:00:54
URL: http://sex-blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0