Bored

Heej!
Uttråkad tjej ligger här i soffan, lyssnar på lite skön musik (nu kan inte grannarna klaga!!) och gör i stort sett ingenting. Jobbigt att tvättstugan är fullbokad nu när man för en gång skull kände för att få undan massa tvätt och hade lite tid. Borde städa lite här i lägenheten istället eller ta tag i lite plugg. Så roliga planer har jag i tankarna. Nä tråkig helg de här, det är nämligen så att alla flytt Södertälje denna helg. Vissa spelar match uppe i Luleå medan andra passar på att dra hem och hälsa på familjen. Jag gör inget av det utan är kvar här haha, lite ensam faktiskt men samtidigt skönt och bara chilla. Får se hur min fartfyllda kväll spenderas...Vad gör ni ikväll mina läsare???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0