Domingo

Då träna man igår och som straff för de vaknar man upp nu mer änförkyld med huvudvärk idag. Så får väl va hemma idag utan träning och försöka bli frisk. Hängde lite med Louise igår, mycket trevligt men av någon anledning slutade hela SL fungera p.g.a att de börja snöade. Så först en taxi för henne till mig och sen en blöööt promenad med henne till stan p.g.a SL som ibland är så sämst. Kunde bokstavligt talat vrida vatten ur mina kläder när jag kom hem. Bjuder på ett en skön låt, eller sköna låtar kanska jag ska säga eftersom det är ett medley med Drake. Spelas flitigt av mig och man blir ju inte lite sugen på att gå på hans konsert i april. Lyckades inte få några biljetter när de släpptes men kanske lever hoppet, eller vad säger du Binta?
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0