Heej! Livet är på topp, vi har lov, kan nu...

imag0731 (MMS)

Heej! Livet är på topp, vi har lov, kan nu spenderar tid med alla mina underbara vänner som gör mig så glad och igår fick jag helt och hållet besked om mitt knä och min rehabperiod hos min sjukgymnast Lasse är över. Kommer fortfarande köra rehab såklart men nu kommer ja kunna komma tillbaka och fokusera på basketen. Är så glad och kommer skriva mer om de sen. Bilden är på god strawberry daiquiri, alkoholfria såklart som Jennifer gjorde till oss igår efter vår tacokväll. Nu ska vi fixa lite ärende på stan och sen hem till Mickis o färga Amandas hår och laga amerikanska pannkakor. Puuuss!


Kommentarer
Postat av: Moster Maggan

Vad roligt att höra att du är på så gott humör och att knät är OK igen. Härligt! Njut av lovet!Kramizzz

2012-02-28 @ 14:43:00
URL: http://nogg.se/magganpuh
Postat av: Ina

Härligt gumman med knät :) <3

åh, vilka goda drinkar/smothies såna för du göra o bjuda på nån gång :)

2012-02-28 @ 22:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0