Måndagen den 13 februari

Shoo!
Skön kort dag i skolan idag, sedan drog jag hem och chillade hos Claess ett tag och har därefter varit och rehabat hos Lasse och är nu hemma. Ska snart iväg och träna igen och sen blir det till att kolla på Kings som spelar ikväll, det var länge sen faktiskt. Efter det blir det säkert till att hänga med någon av människorna på bilden här nere, även fast de inte vet om de än;) Igår va Amanda och Mickis hos mig och vi drog en spontantur till Dalen i Stockholm och överraskade Amandas föräldrar. Riktigt nice och älskar frihetskänslan av att Mickis har körkort, vi andra får steppa upp när det gäller de så det inte bara är Mickis som har stackarn.
Fick förresten samtal av min hyhrevärd idag haha, fått lite klagomål här av att jag spelar för hög musik. Min steori är igång 24/7 men efter att redan fått typ 3 klagomål efter 2 veckor av hög musik måste jag nu börja trappa ner lite tyvärr haha:( Känns sådär men det är bara att acceptera när man bor i lägenhet.

Kommentarer
Postat av: kitt

ja då får du dra ner på volymen,annars kan du bli vräkt...lätt att höja när man e många.

kram kitt

2012-02-13 @ 22:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0