Sjuk + frisk = två sjuka

Heey!
Ligger inrullad i täcket i soffan och äter vindruvor. Här har man nackdelen när man umgås lite fööör mycket med sina vänner. Claess mådde inte så bra igår men va med henne i skolan igår hela dagen och pang så utvecklades mitt lilla halsont till att jag också blev sjuk. Så nu ligger vi båda sjuka och hemma från skolan fast dock inte med varandra haha. Ska passa på att ta igen mig och ta de lugnt nu så är jag troligtvis frisk imorgon igen, så himla tråkigt och va sjuk ju. Vill inte missa träningen nu heller eftersom jag troligtvis nästa vecka kommer kunna börja köra med kontakt så smått. Menmen nu finns det inte så mycket att göra mer än ta det lugnt, så nu ska ja ha filmmaraton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0