Skottdagen

Jaadå 3-0 till oss i slutspels serien. Blev vinst mot Luleå idag och nu väntar 3 matcher till i kvartsfinalspelet innan det går vidare. Har nu flyttat hem från Mickis igen haha, var ett par riktigt grymma dagar i Mickis crib faktiskt men ikväll sover jag hemma. Fick precis ta tag i ett diskberg efter att ha käkat med Amanda, Binta + binta syrra och Jennifer. Amanda och Binta stod för maten och jag för disken, Jennifer...ja hon stod för sällskapet :)
Imorgon är det träning och sen ska vi iväg Scaniarinken och göra en grej med klubben sen blir det antaligen shopping i Skärholmen. Men längtar tills på fredag, då smäller det i Globen!! Jag och Mickis ska se Avicii och galet länge sen vi bokade biljetterna och har nu slagit oss att det äntligen är i helgen! Ska bli riiiiktigt kul faktiskt! Och skåning som jag är har jag dessutom aldrig varit i globen..Det kommer bli gryyymt kul!
Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Ina

kul ni har det :)

Du har visst varit i GLOBEN....ngn månad gammal o buren i famnen av din stolta mamma. Din bror var helt exalterad o fascinerad av den stora globen o åkte upp med en luftballong i taket :)

2012-03-01 @ 22:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0