17/2/12

Heej!
Tvingade iväg mig själv till skolan imorse på en lektion för att få gjort lite på vår gruppredovisning som vi har nästa vecka och sekter. Men sen gick de inte mer,känner att jag fortfarande inte mår helt bra så åkte hem efter de och ligger nu här i min soffa och ska försöka plugga hemifrån istället. Har rätt mycket i skolan nu faktiskt och vill inte vara ute i sista sekunden med allt så måste fixa lite. Fick även precis sms om att mina föräldrar äntligen kommit hem från Thailand och att allt gått bra. Kan bara föreställa mig hur bra de haft de, önskade jag kunde följt med, Thailand är så underbart. Vi ha värme!! Värme, sol, bad, solbränna...längtar till sommaren asså! Kan snön försvinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0