Kontaktannons

Alla singlar där ute, läs noga nu! Vi snackar om Binta, glad skön tjej på 19 bast som är single and ready to mingle. Binta är en glädjespridare som hörs både på och utanför plan, hon klarar inte en vecka utan cola och är en pratglad tjej. Binta säger vad hon tycker och är inte bara en bra förebild för yngre utan även en underbar vän som jag är glad att jag har. Generös och omtänksam är hon också, t.ex. så står hon nu och bakar kladdkaka åt mig som jag älskar utan att jag behöver lyfta ett finger. Att hon är superstar på basketplanen också är ingen hemlighet, rätt sjuk tjej asså, önskar man hade hennes spänst. Binta gillar även långa månskenspromenader och mysiga hemmakvällar men ibland vill hon också dra ut på klubben och överta dansgolvet som hon bokstavligt talat gör med sina moves. Bör dock varna för henne skratt, kan va bra att ha med i beräkningarna, det är galet högt och låter ibland som en häst, men de är charmigt med Binta.
Så antar att de flesta nappat efter att ha läst detta...Om inte, kolla på bilderna!
Okej såå, nu när alla har nappat så det är bara att höra av sig till mig här på bloggen (har även en mail om det skulle vara så att man vill vara lite privat [email protected]) så fixar jag en dejt med dig och Binta. Så vad väntar ni på, din stora kärlek ligger precis runt hörnet så tveka inte. Hör av dig till mig!

Kärlek till er från Binta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så på vems blogg finns din kontaktannons? ;D

2012-02-08 @ 13:30:10
Postat av: Paulina

Svar: Hahaha jadu, den är inte uppe än, men de kanske kommer ;)

2012-02-09 @ 10:39:46
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0