6 månader har gått...

Imorgon är det 6 månader och 5 dagar sedan jag gjorde min korsbandsoperation. Det är dock drygt 11 månader sedan jag skadade  mig men operationen gjordes i augusti. Sex månader efter operation kallas man på ett test för att mäta av styrka och testa knäet. Det blir som ett klartecken för hur pass man ligger till och att man kan börja köra sin sport fullt ut så smått...Jag ska iväg till Artrokliniken imorgon och göra det testet och hoppas verkligen på att det ska visa bra. Min sjukgymnast säger att det ser jättebra ut och det känns bra för de mesta så egentligen har jag väl ingenting att ora mig över. Men är ändå lite smånervös eftersom jag verkligen vill att det ska visa bra. Resultatet tror jag dock jag får vänta på ytterligare någon vecka men testet görs i alla fall imorgon. Min högsta önskan är just nu bara att min knä ska bli braaaa och hålllbart så jag slipper oroa mig och kan börja köra basket igen. Önskar verkligen att jag är i det tillståndet nu snart men ingenting ska stressas då jag verkligen inte vill riskera något. Jag har krigat länge med denna rehab nu så bara att hålla ut sista nu. Imorgon ska i alla fall de testet göras och det ska bli spännande att se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0