Blommor i omklädningsrummet

Haha okej då är frågan..vem gav mig och Jennifer blommor idag?? Haha idag när man kommer till träningen ligger de blommor på min och Jennifers plats. Vet inte om det är någon som driver eller vad men har ingen aning om hur de kom dit och av vem? Men mina blommor står fint här i min lägenhet nu i alla fall och Jennifer blev jäääätteglad ;)
Har chillat med mina kära vänner här ikväll i lägenheten, stor skillnad på att bo en i två nu, föör skönt. Ni ska få era bilder på lägenheten, de kommer håll ut men nu är det dags att sova!
Puss

Kommentarer
Postat av: amanda

har du shorts ovan för tröjan

2012-02-19 @ 22:38:26
Postat av: Paulina

hahah vet inte om de ser ut så men nej de har jag inte haha :)

2012-02-20 @ 10:16:08
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0