Måndagschill

Bild på mig och Claess från helgen då laget var hos mig :)

Måndag vilket innebär tidig dag så slutade redan kring lunch. Föör skönt. Kan nu också säga att det är jag Paulina som skriver igen och inte Amanda som varit lite uppdaterande här, nu kanske alla kan förstå mina inlägg igen...Nu slipper ni massa förtkortningar och english, no hate Amanda, tycktre hon skötte de bra annars ;)

Ska iväg på stan med Mickan nu och försöka fixa lite smågrejer till min lägenhet som behövs. Rätt bråttom faktiskt så måste dra men hörs sen, ska bättra min uppdatering och bilder på lägenheten kommer snart som jag lovat och inlägg om Ibiza som ni också frågat om kommer.

Puuusss!!


Kommentarer
Postat av: Ebba ahlqvist

Härligt, kram <3

2012-01-30 @ 15:07:58
URL: http://ebbalinneaahlqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0