Going to Latvia!

 
Heeey!
 
Upps..Nu var det ett tag sedan jag bloggade igen men det har varit fuuuullt upp och dessutom har all teknik, d.v.s. mitt internet, min data och min mobil vägrat samarbeta med mig. Har hunnit vara en weekend i Göteborg med Mickis och hennes familj och sen har det varit landslagläger. Har lite bilder som jag tänkte visa från Göteborg men allt hamnar lite efter nu för har bara har tillfälligt internet och imorgon drar jag iväg med landslaget till Lettland. Det blir Lettland 4 dagar och sen börjar det närma sig EM. Nu kommer det vi tränat för hela sommaren och ska bli grymt kul!! Sitter med Gabbi här i lägenheten och flyget går ganska tidigt imorgon så vi måste fixa klart tvätten här bara och packa det sista. Sen blir det till att lägga sig, är rätt trötta...Haha slitna tjejer som idag däckade inne på Stadiums pall när Jelena provade skor haha. Ren fakta asså, vi somnade, var typ den bästa sängen vi kunde hitta där för tillfället, annars fick vi bara hänga runt i hallen mellan träningarna idag. 
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0