Mot hallen

 
Heejheej!

Har inte gjort mycket vettigt än så länge idag. Sov hos Claess inatt och då hon gick upp och jobbade vi 7 tiden låg jag skönt kvar i sängen och cyklade sedan hem till mig när jag vaknade några timmar senare. Åt god currypasta och jordgubbar igår och myste i soffan framför en film hemma hos henne och idag har jag i stort sett inte gjort någonting. Datorn har underhållt mig lite, sen har jag lagat mat som jag precis käkat och snart ska jag bege mig mot hallen då träning väntar då ytterligare ett landslagsläger börjar idag. Det är ett fem dagars läger men idag blir det bara en träning. Ikväll kommer antagligen Amanda hit som till störta del har flyttat hem till Stockholm och som man inte sett på ett tag så då får vi se vad vi hittar på.  
 
Puuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0