En trip till Öland

 
Heeeey!
 
Då är man hemma igen efter någon dag på Öland där jag, Mickis, Rebecka och Kristina var och firade midsommar. Blogg.se har uppdaterats här märker jag nu så mina mobilinlägg kom tydligen inte fram ser jag där av den dåliga uppdateringen men nu är jag som sagt hemma. Det var en fullpackad bil som rullade iväg på roadtrip i torsdagskväll med fyra glada tjejer. Slapp allla köer eftersom vi körde ganska sent efter träningen men det rullade på riktigt bra och stämningen var på topp på vår spontana roadtrip. Blev faktiskt några riktigt kul dagar på Öland och kommer lägga upp mer bilder sen när jag fått från tjejerna. Men nu är man tillbaka till Södertälje igen och imorgon väntar läger med landslaglaget.Sweet!
 
Puuuuss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0