Studenten och jag har varit ute och fixat ...

imag1564 (MMS)

Studenten och jag har varit ute och fixat lite grejer inför den stora dagen imorgon. Vad är då oddsen att man stöter på en vilt främmande skogshuggar kvinna som tar saken i egna händer och fixar björkris åt oss? De va i alla fall vad som hände, hon gav mig hennes hundar i kopplet och hoppade sedan in i skogen haha Mickis och många andra 93vänner tar studenten imorgon och kommer bli en grymt rolig dag. Fråga mig inte varför både jag och Mickis är vakna nu, tjejen ska på champangefrukost 07.00 och ja ska fixa hennes hår innan de. Men även nu fixas de massa men snart måste vi lägga oss. Blir en stor dag imorgon för alla studenter och även jag ser grymt mycket framemot den:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0