Svensk sommar <3

Ute lite i de fina vädret innan. Svensk sommar, that's all i have to say. Vill så gärna utomlands men blir inget just nu i alla fall. Snart börjar landslag perioden och just nu försöker jag träna så mycket som möjligt också. Träning imorse och bilden ovan var sedan efter att jag skulle ta mig hem. Nu ska jag snart iväg och möta upp Emma som kommer från Malmö, så ska vi käka lite och sen spelar dam seniorlandslaget landskamp mot Spanien i Täljehallen så ska givetvis dit och kolla den matchen. Hinner inte skriva mer nu, men har lite bilder från Malmö och från igår som sedan kommer dyka upp här sen.
Puss

Kommentarer
Postat av: Maggan i Kamala

Blev du blöt eller? Här har inte kommit en droppe sen jag landade. Du får gärna komma ner hit...

2012-06-16 @ 15:43:30
URL: http://nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0