Graduation

Då har fyra av mina närmast vänner tagit studenten. Fyra underbara tjejer som nu är s.k. arbetslösa och som vi firade ordentligt i tisdags. Glädje var det som gällde hela dagen och hade riktigt kul och antagligen bara en bråkdel av av alla studenter hade. Först var vi på deras utspring och sen åkte vi runt som galningar till de olika mottagningar och käkade massa god mat, dansade lite syrian dans och på kvällen blev det utgång. Om ett år är det man själv som kommer stå där, minns förra året när jag hade två år kvar och hur snabbt det har gått. Ett år kommer gå fort och även fast man självklart vill ta studenten så ska jag nu ta vara på sista året för tror ändå det senare i livet kommer vara en tid man kommer sakna. Tog en hel del bilder så eftersom det varit dåligt med bilder på sistonde bjuder jag på en massa nu.

Puuss!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jättebra blogg, grattis till studenten finis! :)

2012-06-13 @ 00:57:12
URL: http://typaleix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0