Groupon

Tänkte tipsa om en grym sida som Binta tipsade mig om. Groupon heter den och blev medlem där igår och beställde hem Prolash Eyegrowth Serum som är är en ögonfransförlängande produkt som sägs vara väldigt bra. Kostar normalt sätt 1000 spänn men via denna hemsidan fick man den för 199kr. Så då kan det vara värt att testa! De har även massa andra dagliga erbjudande som man kan ta del av och Binta har beställt en hel del andra grejer där ifrån. Ni som läser detta och som känner mig kan höra av er till mig så ger jag er en special länk som kan vara användbar för er när ni blir medlem!
Annars kan ni gå in här och bli medlem.

Kommentarer
Postat av: xl

Sådant funkar INTE. Slöseri med pengar.

2012-03-15 @ 20:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0