This means war

Heej!

Ligger i matkoma här i soffan och njuter av att inte behöva gå till skolan idag. Utvecklingssamtal idag så alla är lediga och jag hade dessutom mitt samtal igår så jag är helt free. Behöver dock skriva min uppsats om sekter idag men måste för napa lite, är föör trött. Va på bio i söndags och såg This means war, stilen är ju den samma som de flesta filmer inom den genren men denna tillhörde en av de bättre. Den va bra faktiskt och underhållande och trots likheterna lite annorlunda med karaktärerna och handlingen i alla fall.  Så till Rebecka och övriga som är sugna på att se den tycker jag absolut ni ska göra de.

Nu ska jag napa! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0