At my place

Kommer hem från träningen till en nersläckt lägenhet och när jag öppnar dörren pumpas musiken för fullt och fram hoppar Amanda och Binta. Glada tjejer som intagit min lägenhet och nu sitter vi här allihopa (plus Mickis) med våra gamla rutiner som det faktiskt var ett tag sedan vi gjorde. Myyyyysigt myssigt.
Imorgon drar vi iväg till Sundsvall och spelar SM! Ska bli grymt kul faktiskt men tyvärr måste jag till skolan innan och bl.a. göra muntliga nationella prov i engelska. Buuhuu hatar engelska men vi får väl se hur de går, man ba jag förbereder mig för hjärnsläpp :P
Höörs imorgon, lär ta med mig datorn då en lång bussresa väntar till Sundsvall.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med både nationella prov och spel i Sundsvall!

2012-05-10 @ 22:53:22
URL: http://nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0