Firande!

Heeelluu!
Gryyymt kul kväll igår, blev väldigt lyckat på alla sätt. Har vänner av guld som jag är så glad över och igår samlades de allra flesta och hade de trevligt hemma hos mig...Gick förvånasvärt bra att få in allihopa faktiskt  i min lägenhet och därefter drog ungefär tio utav oss vidare till Stockholm. Va på Rose och kul att det första som händer när jag kommer in är att vakten kallar in mig i enrum och frågar ut mig om mina kontaktuppgifter då de tror att jag har falsklegg. Haha dog av garv, men de insåg ganska snabbt att de var helt ute och cyklade...Fick finaste presenterna av tjejerna också och bara för att sammanfatta allt så skulle jag säga att det var riktigt kul.
Fler bilder kommer sen men nu är de allt jag hinner lägga upp för efter inga timmars sömn inatt, idrottsfunktionär hela dagen och nu precis hemkommen från Scania milen (dock utan att sprungit milen) måste jag nu ta tag i plugg.
Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0