Nordic champions

Då är sista matchen spelad under en period med mycket träning och matcher. Varit fullt upp med SM och NM nu på senaste och massa träningar men nu är alla matcher för säsongen spelade och även första delen med landslaget är över. Gått på bästa sätt då det slutade med både SM guld i U18 SM och nu idag drog vi hem titlen som Nordiska mästare också. Varit match mot de nordiska lagen i veckan och gått lite upp och ner men så oerhört skönt att va på banan igen och spela och kom idag även med i All star team för Nordiska mästerskapet vilket kändes grymt kul. Även fast säsongen för Telge är över så är det landslag i sommar som väntar så nu blir det mycket individuell träning för att komma igång för fullt efter min skada och vara redo inför sommaren.
Mina päron har nu dragit sig hemåt mot Skåne igen vilket innbär tom lägenhet hos mig igen men ikväll blev de mysig middag hemma hos Claessons släktingar i de fina vädret. Något jag helt missat de här dagarna!
Puss puss!

Kommentarer
Postat av: maggan

Säger bara: du e helt djävla fucking unbeliable!

2012-05-20 @ 23:40:30
URL: http://nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0