28 maj

Heej!
Då gick man en sådär lagom skön dag i skolan idag, slutade runt 9.30 tiden och drog sen ner på stan med Claess och fixade lite saker. Skulle egentligen slingat håret och klippt mig idag men blev inställt så de blir på onsdag istället. Hade vår första träning idag på, ja vad ska man kalla de, försäsongen eller ny träningsperiod. Varit ett litet break nu på några dagar efter NM då man fått vila sig men nu börjar träningen igen och det var skönt att röra på sig igen. Någon som rört sig lite väl lång är Mickis, hon är nu i Spanien och lever livet kan jag säga, tjejen mår bra och när hon kommer hem väntar en galet rolig helg med bl.a. Avicii konsert och sen tar hon studenten nästa vecka. Galet kul!!!
Nu ska jag fortsätta min fjärde sista pluggdag här då...Seee yah!
Tjejen ska flytta till USA och jag saknar henne redan efter 4 dagar! :(

Kommentarer
Postat av: moster kitt

gud va många vänner du har å va kul ni har,precis som det ska vara när man e 18.kram

2012-05-28 @ 22:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0