Here we go again

Tjaaaa!!
Orkar inte ens gå in på att jag inte uppdaterat nu på ett tag igen men jag hinner inte med....Massa saker att fixa, svara på och plugga när jag inte går i skolan eller tränar. Men nu tänkte jag slänga in en uppdatering här. Vann en grym match mot Horizont i Euro cup förra veckan..Extremt viktig och skön vinst med 2 poäng och nu är det uppehåll 2 veckor med Euro cup innan vi tar emot Turkiet på hemmaplan. Mina föräldrar har även varit här och vi va på X-factor live och kollade faktiskt i fredags. Mysigt och kul med tv-inspelning och att få se de live, Malcolm är ju favoriten även fast de små Isak och Awa också var väldigt duktiga. Trots att det var tråkigt att päronen sedan lämnade mig igen så blev man så lycklig när de fixade aaaallt till mig innan de drog. Städning, tvättning, handling och ja, gjorde det fräscht och fint här igen. Det behövdes kan jag ju säga..Nu är bara svårigheten att hålla det såhär fint, speciellt när man har Claesson hemma hos en.
Bjuder på en bild från idag på min kära klass, som ni ser hade vi tema på kläderna idag med vit tröja och blåa jeans idag vilket är en del i studentkampen som just nu håller på. Denna veckan ska vi göra massa uppdrag för att samla poäng och tävla mot de andra klasserna inför studenten, priset handlar om vem som får springa ut först på studentdagen. I veckan kommer det även bli dans och sång i matsalen haha...

Kommentarer
Postat av: Moster Maggan

Kul idé med lika kläder och tävlan mot de andra klasserna om utspringet!
Den som ändå hade varit ung igen!

2012-11-14 @ 14:07:05
URL: http://nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0