Life is a rollercoaster

Heej!
Blandade känslor från mig...Inte uppdaterat på ett tag och har sedan dess hänt en hel del. Bl.a. spenderat någon underbar dag med min älskade familj i Malmö men sen helt plöstligt kan andra saker helt plösligt inträffa. Hade i alla fall en väldigt trevlig kväll med laget ikväll och jag önskar dem nu stort lycka till mot Minsk imorgon!
 
 
Det här var några år sedan..Kollade på lite familjefilmer när jag var hemma, så himla kul och se och herregud...Min swag va allt från rosablommiga klänningar och pälsar till det här...

Kommentarer
Postat av: Ina

åh....älskade goa unge då som nu <3 <3 <3

2012-11-28 @ 21:41:46
Postat av: Susanne

Fina fina tjej! Världens kram även idag till dig.

2012-11-29 @ 00:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0