Monday

Heej! En dag med toppar och dalar...Dalarna består väl då mest av att jag just nu känner att jag håller på att bli sjuk. Vaknade upp med ont i halsen och kände mig senare på dagen sämre med huvudvärk och annat. Men lite Ipren och dessutom en lugn träning idag då vi haft inte någon ordentlig ledig dag så gick det bra och nu ska jag snart gå och lägga mig. Vet inte ens om jag kan somna så här tidigt men ska verkligen försöka lägga mig riktigt tidigt ikväll så man får många timmars sömn så jag slipper bli sjuk. Annars har vi haft en chill dag i skolan idag med rollspel och engelska. Fick finaste brevet av älskling på andra sidan jorden för någon dag sedan. Länge sen man skickade brev till varandra men även om vi hörs via SMS och annat väldigt ofta så kändes det mer som Mickis när jag fick brevet. Hördes som hon satt och berättade för mig när jag läste då jag föreställde mig hennes röst haha. Så sööt så söööt och jag hoppas verkligen att jag hinner träffa henne när hon kommer hem till jul innan jag måste åka till Malmö för att fira jul. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0