Cowboys

Tjaa!
Tog precis en riktigt skön nap och väcktes av ett duns i vardagsrummet..Ja ba va faaan va det? Trodde typ jag fått inbrott och var redo på att slåss (alternativt ringa polisen) men en rejäl duns, det var allt. Går då upp och ser att detta fruktansvärda oväder med blåst och regn, förutom spökat med massa ljud även lyckades blåsa upp mitt fönster som jag hade glömt låsa ordentligt och genom de vält ner min lampa och en blomkruka. Lättad tjej! Varit en bra helg, bra start på lovet. Återstår nu bara en träning tills vi drar till Turkiet och spelar Euro Cup, ska bli gryymt! Bjuder på lite bilder från en Halloween fest och till alla er vuxna där ute som tycker det ser kallt ut med shorts så kan jag säga att vinterjackan och schyssta människor som körde räddade oss.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0