Premiären

Då har det varit premiär av Damligan i helgen och vi mötte Northland som vi förra året stod mot i finalen. Det var en riktigt jämn match som till och med gick till förlängning...Väl i förlängningen höll vi och vann tillslut med 74-71. Så grymt viktig och skön vinst och en bra start på vår säsong. Helgen har sedan spenderats tillsammans med hela min familj som varit här och brorsan och Therese är faktiskt fortfarande kvar. Uppgraderat dem till lite bättre sängplatser nu när päronen åkt men när vi var allihopa fick vi klämma in oss på bästa möjliga sätt i min tvåa. Riktigt mysigt och skönt att ha de här i alla fall. Nu ska jag sova och hinner inte skriva mer just nu, natti!

Hade hela familjen och min kära släkt från Stockholm som kom till premiären och hejade.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Toppenmatch ni gjorde och vilken bra radiointervju!

2012-10-08 @ 19:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0