The locker room



Tjaa!
Hade endast gym imorse då det var LT kupp i hallen och istället spenderade vi massa strötid i omklädningsrummet. Rookiesen städade lite i vårt omklädningsrum som inte är allt för fräscht. Vi fick bland annat slänga den här extremt fasionabla väskan som varit lite som en legendarisk pryl för oss haha. Sally som till sin ära fick den har sparat den (jag hoppas av hela mitt hjärta att du inte använde den) och sen har den gått mellan spelares platser i laget. Men allting har sitt slut så idag slängdes den(sorry Sally) och mycket annat och vi fick det åtminstone lite fräschare där. Har sedan varit i skolan och haft en bra kvällsträning och kvällen avslutades med ett bra lagsnack och nu latar jag mig framför tv:n för att snart ta tag i plugget. Där har ni min dag, nu ska jag fortsätta kolla X factor. Puusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0