19 september

 
Heey!

Då ligger man i soffan trött efter träning. Fick el i knäet efteråt, även fast det är obehagligt då muskeln hoppar för fullt av elen är det så skönt och hindrar det att svullna upp. Förutom en idrottslektion med tema kondition som vår lärare uttryckte sig så var skolan soft idag. Fattar inte ens varför vi ska behöva ha idrott som lektion när vi går elit och tränat varje dag...Fett onödigt menmen. Sedan kollade vi bara film och jag och Gabbi ringde och fixade lite med vårt projektarbete. Kan berätta mer om de arbetet senare som faktiskt är väldigt annorlunda och riktigt kul, vi måste kolla upp ytterligare lite saker innan vi kan köra på till 100%. Blir ingen mer skola för mig denna veckan, imorgon drar vi till Polen i två dagar för att spela två träningsmatcher. Ska bli riktigt kul faktiskt, säsongsstart närmar sig så träningsmatcher behövs! 
 
Puuuss puuss!
 
 

Kommentarer
Postat av: kitt

å länge sen jag skrev nån kommentar "oo när jag såg bilden som hastigast trodde jag du skadat knät igen men lite el som tur... du får ut o resa lycka till ...jag kollar in din blogg då o då fast du bor så nära så ses vi aldrig...du har fullt upp o jag jobbar o jobbar men e du i stan för shopping etc så stanna till för en fika .nåvras den 7 oktober kommer marina upp till dig o vi tar maggan till yasuragi. kram på dig

2012-09-19 @ 22:39:21
Postat av: Maggan

ja, bli kul när Marina kommer upp o premiär för basketen...hade nästan glömt bort spat o täntps boka thairesa...

2012-09-19 @ 23:53:35
URL: http://nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0