Right now



Tjoo!
Då har man blivit halvt opererad idag...Fått ont i fötterna på sistone och en smärta som igår blommade ut totalt och gjorde så sjukt ont rent ut sagt. Fick boka akuttid till fotvård och då hade man givetvis lyckats få infekterade sår inne i foten typ. Fotvårdtjejen hamnade typ i chock och höll på över 1,5 timme för att försöka skrapa bort de. Lyckades delvis och slutade med att ja nu istället fick två hål i foten och vaknar ja inte upp med mindre smärta imorgon blir det antibiotika. Känns som de är en av 1000 som råkar ut för sånt, och ja är den människan då...Annnars har jag idag chillat med bror min, träningslediga var vi efter att ha kört på bra nu så det va skönt med lite återhämtning. Imorgon har vi spexfoto, klassen har ju haft sina diskussion, varit allt från tomt foto till sista måltiden som förslag men nu har vi i alla fall något nytt. Något som vad jag vet ingen annan haft på skolan, inte så länge vi gått där i alla fall. Får se hur det går imorgon men det ska nog bli bra. Nu ska jag och Claess ta och sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Moster Maggan

Bror min? Va är han uppe o hälsar på? Det var ju snällt av honom!
Se till att han blir din zzzzzuper agent! Att han pluggar in sig på alla college i USA som kan tänkas vara nåt att ha t.ex.
Det vore ju ett bra jobb åt honom, eller hur? När du är välbetald stjärna kan han ju få procent på intäkterna...men då får han jobba på nu i början av din kärriär.Hälsa honom det! liga premiären!
Kram!

2012-09-25 @ 00:42:15
URL: http://nogg.se/magganpuh
Postat av: Moster Maggan

Försvunnen texten: Ska försöka komma o beskåda ligapremiären, ska det stå i sista raden!

2012-09-25 @ 00:44:24
URL: http://nogg.se/magganpuh
Postat av: Mikaela

Asså du är ju bedrövlig på att blogg ärligt talat. Men jag tycker om dig ändå. Puss LOVE YOU

2012-09-26 @ 03:12:31
URL: http://www.mikaelamadelene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0