Sep. 26, 2012



Heej på er!
Får ta och bättra mig lite känner jag, får klagomål enda borta i USA om att ja uppdaterar för dåligt men har fortfarande inte fått mitt internet till lägenheten än så gör allt via mobilen. Har istället skaffat Twitter (paulinahersler), instagram tog över facebook med bilder och tror även Twitter kommer växa nu. Men ingen ursäkt för att inte blogga så ska bättra mig.
Hade spexfoto igår. Dresscoden var olika, majoriteten av oss var uppklädda i kavaj och skjorta medan få utvalda i klassen fick andra roller. Ska nog inte avslöja mer än så eftersom de senare kommer bli en tävling på skolan där folk ska rösta men tror att bilden blev riktigt bra faktiskt. För skönt att vi bara går imorgon också för fredagens enda lektion är inställd. Så sista dagen imorgon i skolan sen tar man helg. Ska nog försöka boka in en körlektion på fredag också, måste hålla min körning vid liv nu när jag inte är hemma och kan köra med pappa. Min kära vän Nadia tog idag körkort, sååå grymt! Hon skulle iväg på "tandläkartid" och utan att säga något åkte hon då iväg på uppkörning och klarade de. Man blir ju sugen även fast jag vet att ja har långt kvar haha. Ska försöka få med mig Claess som verkar halvt efterbliven med det där eftersom hon kan köra med sina föräldrar här hela tiden och är osäker på om man ska växla ner till ettan när man stannar. Då blir man ju orolig men vi båda ska nu försöka ta tag i detta lite...

Kommentarer
Postat av: Ina

Åh, stackars tjejer då som fick ikläda sig dessa dräkter/roller...fy katten......skönt du inte behövde/gjorde det!

2012-09-29 @ 19:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0