Time to say goodbye

Tiden springer iväg och har fortfarande inget fungerande internet så det har gjort att jag inte uppdaterat nu igen...Så sammanfattar lite kort det som hänt senaste veckan som faktiskt varit ganska händelserik. Förkyldningen vägrade släppa så blev till att åka till Mossberg och få ut lite penicillin som jag nu tagit och hjälpt vilket innebar att jag förra veckan började träna igen efter ett lååångt uppehåll på en veckas ledighet och två veckors sjukhet. Vinkade även iväg bästis som nu befinner sig på andra sidan världen i USA...Hade knappt fattat att hon verkligen skulle åka men när väl tiden var inne kunde inte tårarna stoppas. Sjukt hur nära man kan komma en människa på så kort tid som vi faktiskt bara har träffats (ca 2 år) men hon är som en syster för mig och har spenderat så mycket tid med henne dessa år nu att det kommer kännas tomt. Saknar henne redan massor men hon verkar ha det riktigt bra så är glad för hennes skull. Vinkade även iväg Binta som nu dragit till Frankrike för att lira där. Henne hoppas jag dock att jag får se i jul igen men även där en nära vän, granne, glädjespridare som dragit och som kommer saknas rejält. För någon vecka sedan stack även Sally till USA, underbara Sallsall som varit lagkapten i laget och som också kommer saknas så. Där hann man inte ens säga hejdå men hon verkar vara den som hunnit finna sig mest till rätta och verkar ha de riktigt bra. Fler jobbiga avsked väntar men ännu inte klart när de drar...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0