Bored

Tja!
 
Vaknade vid 9 idag och tänkte jag skulle gå upp men fem minuter senare somnade jag om och vaknade halv ett istället. Vet egentligen inte varför jag tänkte gå upp 9 för då skulle jag bara ha ännu fler timmar att spendera i soffan. Är väl inne på 6-7:e dagen nu att vara invalid och har blivit en riktigt vana att bara ligga i soffan. Men sysselsättningen börjar ta slut nu. När facebook ständigt fylls av nya händelser igen...Då vet man att skolan dragit igång. Låter tragiskt men våra lärare är världsmästare på att uppdatera i våra klassloggar på Facebook som vi har och eftersom vi har 2-3 olika som många lärare har tillgång till kan det bli rätt många inlägg. Fick reda på att vissa saker nu skjutits upp så den Skype redovsningen som jag skulle haft i här i Malmö från datorn imorgon verkar inte bli av. Lite skönt på ett sätt men får väl göra det live istället när jag kommer dit då. Kan knappt ändra kanal på tv:n heller för pappa har 2 olika tv-boxar och typ sju olika fjärrkontroller. Känner mig nästan gammal när jag inte klarar av att byta kanal för alltid något jag brukar reta mamma för men detta är fan svårt. Ska föreslå att han skaffar multifjärr som Fredde i solsidan eller något för detta håller inte. Någon som har något kul att dela med sig av eller något tips på vad man kan göra i soffan när man är uttråkad? För ja uttråkad är rätta ordet för vad jag börjar bli nu som ni kanske märker hahah...Dagens händelse: Mamma kommer hem från jobbet, ja men ni förstår vilket nivå det börja bli på! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0