Förbereder

Tjaaa!

Lyxig vecka asså, inga lektioner igår, studiedag idag och på torsdag drar jag till Thailand. Inte helt fel asså. Gick dock upp relativt tidigt idag och har nu tvättat massa, pluggat och packat det mesta. Är som vanligt sämst på att packa, vill ta med mig hela garderoben samtidigt som jag vet att jag kommer vilja shoppa massa där. Måste alltså begränsa min packning trots att min vilja är stark att ta med och använda alla mina sommarkläder haha. Ska fortsätta fixa här nu innan jag drar till hallen för träning och blir även till att se Kings som har match efteråt.
Puuss!
 
 

Kommentarer
Postat av: Maggan i. värmen Kamala

Snart, snart är du här!!!
Var beredd med kameran i ankomsthallen för du blir nog mött av några festliga typer! Vi förbereder också....

2013-01-30 @ 01:50:45
URL: http://nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0