Im back!

Heeey!
Då är man tillbaka i Södertälje och först får man världens gulligaste mottagande vid tågstationen av Claess och Anita med blommor och glada miner. Sen var de bara hem och dumpa grejerna och blev sedan hämtad av Anita och så åkte vi till Angela som hade middag. Väldigt mysig kväll med fina vännerna och perfekt "start" på att komma "hem" igen haha. Nu har även min kära vän, inneboende, igel, syster kalla henne vad ni vill men nu har Claess flyttat in hos mig och ska vara lite av min assistent. Men bidrar ju även till väldigt gott sällskap. Tjejen packade med sig en del och eftersom jag inte var så mycket till bärhjälp fick hon ta allt själv haha. Nu ska jag Claess och Nadia kolla film innan det är läggdags och första dagen i skolan för mig imon för detta året. En lektion, slutar 9.30, synd och kalla skoldag kanske men riktigt skönt!


Kommentarer
Postat av: Ina

Åh, hon är den sötaste o snällaste packåsna som finns, hon är guld värd :) <3

2013-01-14 @ 17:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0