Kärt återseende

Heej!
 
Då har man haft massa sällskap de här dagarna och haft det så mysigt det bara går utifrån min invalida situation. Efter mysig dag med Therese i onsdags så drog jag och familjen och kollade Malbas herr och damlag som spelade i Heleneholmshallen. Riktigt kul att se och kul att vara i hallen och hälsa och snacka med alla människor som man tidigare såg varje dag. Efter dammatchen satt även i stort sett hela mitt gamla lag på läktaren och det kändes lite som back in the days när jag satt där haha. Riktigt kul att se alla igen och därefter hängde Fanny med mig hem och sov här och hade jättemysigt. Fanny är som en levande bok och har alltid massa kul att säga! Sen kom farmor och farfar och avlöste henne så kom dem med nya frallor och så satt vi och åt och hade det trevligt. Har alltså haft fullt upp och träffat massa människor nu de närmsta dagarna vilket varit omvända vanor jämfört med de andra dagarna då jag bara legat här i soffan, skönt! Igår var jag och mamma även iväg och fixade en grej som jag visar i nästa inlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0