Massa sällskap och Malbas matcher

God morgon! Vaknade för en timme sen kanske och har sen dess bara ätit frukost och kollat Facebook. Det är lite av en ny människa som idag vaknat upp då jag igår äntligen tog mig upp för trappan ( trots en extremt orolig mamma) och kunde duscha mitt hår ordentligt. Kan ju varit bland den skönaste duschen i mitt liv typ trots att hela processen tog typ 50min lol men nu klarar ja att gå trappor också(med kryckor). Skulle nog klarat de tidigare men vår trappa är så smal och mamma så försiktig så har inte fått testa haha. Snart kommer även Therese min brors sambo hit och vi ska mysa och chilla lite. Sen ska jag idag för första gången på en vecka nu lämna huset och åka och kolla på Malbas både tjejer och killar (om allt går bra) som spelar match idag. Ska bli riktigt kul faktiskt. Känns för de första som att jag inte sett basket på flera månader (1,5vecka) och har verkligen inte sett Malbas spela på ett bra tag i alla fall. Efter matchen ska Fanny dessutom med mig hem här så vi kan snacka massa och ska även sova här. Imorgon kommer sen min kära farmor och farfar så nu är det slut va att på uttråkad och själv på ett tag :) Bjuder på en gammaaaal bild från när vi vann Göteborgsfestivalen och jag spelade i Malbas 94lag... Aww de va gamla tider asså haha <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0