Mot paradiset!

Då va allt fixat..Städat, tvättat, rehabat, pluggat och packat. Sitter nu på Arlanda och väntar på att få boarda. Får rullstolsassistent här för ja går på kryckor haha, fett skönt men ovant kan jag ju säga. Kan inte med ord beskriva hur skönt det ska bli att komma till värmen. Kommer troligtvis ha Internet ganska mycket så hoppas på att kunna uppdatera er lite men annars ska jag bara njuta till max. Har laddat Ipaden med film och bok, musik och choklad är också nerpackat. Mjukisdressen är på och jag är redo för 11 timmars flyg. Detta blir den bästa bilden ja bjuder på nu haha, garanterar att de kommer bli finare sen. Ha de så bra i kylan!! Puuuuss


Kommentarer
Postat av: Susanne

Ha det superbra nu med familjen! Du är så förtjänt av detta och det ger dig ny energi framåt.

2013-02-01 @ 11:49:00
Postat av: lis

får du simma och så för din sjukgymnast?

Svar: Jadå det fick jag göra, delvis i alla fall :)
Paulina

2013-02-07 @ 11:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0