Händer och fötter

Naglar är kanske något som för många tjejer är naturligt att gå och fixa eller låta växa och sköta. Men som basketspelare och även tidigare pianospelande så har det blivit att jag bara hållit de korta och neutrala och avskavt nagellack är ju inget ovanligt. Nu kommer jag varken handskas med basketbollen eller pianot dagligen på ett bra tag och kan helt plötsligt ha vilka naglar jag vill haha. Brukar inte va så fåfäng eller utseendefixerad när de gäller naglar men nu hängde jag med mamma igår och fixade gelénaglar på både händer och fötter och trivs riktigt bra med det. Det är alltså mina egna naglar som man lägger på gelé och fransk manikyr på och som blir riktigt snyggt och ser samtidigt naturligt och fräscht ut. Naglarna kommer sen dessutom växa och är då starka och bryts inte av utan kommer hålla bättre. Mammas höll i 7 veckor men det är första gången jag testar nu så får se hur länge det håller. För er som testat, hur länge brukar ert hålla?


Kommentarer
Postat av: Mikaela

åhhhh fint!! =)

2013-01-12 @ 03:15:32
URL: http://www.mikaelamadelene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0