Shepherd

Heej! Är så glad för min IPad som ja fick i julklapp, använder den flitigt nu nu när jag bara ligger här i soffan och vet inte vad ja gör med den men den håller mig underhållen hela tiden. Hockey står även på här på tv:n som ja ibland slänger ett öga på, 2-1 till USA blev de precis här såg ja. Mamma sitter också med sin IPad här bredvid mig och vi ser ut som två riktiga teknikfreak men pratar såklart med varandra också. Förutom blomsterbudet som kom igår kom även ett paket med Uggs som ja beställt. Köpte ett par rejäla Uggs från Shepherd som jag kan ha även fast vinter möjligtvis kanske inte blir så mycket kallare i år så är det alltid skönt och bra att ha. Hoppas bara de passar för har inte riktigt kunna få på mig de än men snygga är de i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Moster Maggan i. värmen Kamala

Ser varma o goa ut@! Är snön försvunnen i Skåne ? Perfekt fu fick ipaden tills nu!
Skrivet ett långt inlägg förut men det bara försvann.Hoppas detta funkar.
Tänker på dej och önskar jag kunnat beamat hit dej gm cyber space. Här behövs ings uggs! Kramizzzzzz

2013-01-05 @ 19:47:36
URL: http://nogg.se/magganpuh
Postat av: Moster Maggan i. värmen Kamala

Ser varma o goa ut@! Är snön försvunnen i Skåne ? Perfekt fu fick ipaden tills nu!
Skrivet ett långt inlägg förut men det bara försvann.Hoppas detta funkar.
Tänker på dej och önskar jag kunnat beamat hit dej gm cyber space. Här behövs ings uggs! Kramizzzzzz

Svar: taack älskade du <33 nä snön är faktiskt borta i skåne, vet inte hur det är i södertälje, tror det är lite lite kvar men med sveriges klimat kan de lika gärna komma mer snart. Annars är klassiska o bra att ha!! :) hoppas ni har de bra i värmen!
Paulina

2013-01-05 @ 19:48:15
URL: http://nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0