Snart drar jag

Heeej!
Ledig från skolan idag, har bara en lektion på måndagar och idag fick vi jobba hemifrån. För nice! Va hos Lasse i eftermiddags också och rehabade och va tvungen att fixa lite ärende på stan innan jag drog till träningen. Har nämligen lite att fixa med nu innan torsdag...Ska inte va hemlig längre utan kan säga att jag på torsdag faktiskt drar till Thailand. Japp ni hörde rätt. Mina föräldrar har sedan länge bokat resa och jag har ju såklart planerat att inte hänga med eftersom jag räknat med att spela. Men när det jag minst av allt ville inträffade igen och jag skadade mig finner jag nu mitt tillfälle att hänga med. Opererade mig för nu snart 4 veckor sedan och min rehab är just nu väldigt lugn eftersom jag fortfarande är på kryckor, vi har ganska få matcher och skolan är relativt lugn så tillfället är så bra det kan bli. Mitt knä kommer dessutom läka bättre i värmen och jag kommer kunna köra min rehab där också...Känner verkligen att jag behöver det här och ska verkligen bli så sjuuukt underbart och kommer göra gott både mentalt och fysiskt asså! Älskar Thailand, måste vara bland de bästa resmålen i världen. Har varit där tre gånger och senaste va 2008...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0