Sneakers

Heey! Trots att jag bara legat i soffan idag har jag faktiskt åstadkommit en hel del. Fått en del plugg gjort, ringt ett par viktiga samtal samt tjänat pengar online, allt direkt från soffan. Jag har till och med gått och blivit typ kär i ett par sneakers. Jag har aldrig egentligen varit så mycket för sneakers, vet inte varför, tagit mina älskade Converse för givet. MEN ja måste sluta gå i Converse nu typ, eller i alla fall trappa ner mitt föredetta 98% användande till minst hälften tanke på de undersökningar som nu kommer fram och faktan att Converse faktiskt inte är så bra skor att gå i. Inte när man är rädd om sina knä och fötter som jag verkligen kommer behöva vara. Så sneakers ska införskaffas, kan bli att jag köper ett par vanliga Nike air force men hittade de här som jag tyckte va sjukt balla. Nike Air Max 90 vita med grått leopard mönster. Finns även en del mer färgglada ganska snygga men fastnade för de här av någon anledning. Va tycker ni om de?? Hittade bara bilder på de, någon som vet var man kan köpa de (hittar inte på Nike store)?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0