Statistiken ökar

Söndag igen och helgen har snart nått sitt slut. Lirade mot Norrköping igår och det blev en riktigt jämn och tuff match som slutade med vinst för vår del, riktigt skön vinst!! Därefter var vi ett gäng från vårt lag och Kings + lite andra hemma hos Wictor och eftersom alla klubbar i Södertälje för tillfället känner för att stänga ner höll vi oss faktiskt där och hade det trevligt. Gjorde inte mig något då jag fortfarande är invalid med mina kryckor, men det går framåt även fast jag får sikta in mig på ytterligare någon vecka med kryckor.
 
Har ju sett att statistiken har gått upp på sistonde vilket känns väldigt kul. Kul att ni vill läsa min blogg även fast alla inte riktigt vågar erkänna vem ni är haha. Vill dock framhäva två av mina trognaste läsare här lite extra som var sjukt sugna för att posa för bild att lägga upp här igår. Er önskan min lag.

Kommentarer
Postat av: Ina

Åh, så kul att du får fler o fler läsare, tror jag det så framgångsrik, klok, snygg o kul som du e.....o bra skriver du ju också. Uppdateringar o kul rubriker gör susen!

2013-01-20 @ 22:13:33
Postat av: Maggan i. värmen Kamala

Hehehe, vilken smörig supporter den där Ina är ! Kunde hon inte komma på fler superlativer???
Hehehe....

2013-01-21 @ 06:12:42
URL: http://nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0