Vid sidan av

Måndag igen och hade en lektion i skolan idag och drog sedan hem och sov, för skönt! Satt sedan och kollade på vår träning, börjar bli uttråkad nu asså när jag inte får göra något utan sitter bara där och glor och lyfter och böjer mitt knä (göra mina övningar). Men hoppas att snart kunna lägga kryckorna, kunna börja med ordentlig rehab och om ett tag även börja kunna träna överkroppen mer än abs workout som jag just nu får hålla mig till haha. All kraft måste gå till att låta mitt knä återhämta sig vilket gör att jag inte får träna något annat just nu. 
Har inga bilder dirket att dela med mig av så bjuder på denna på mig och mina fina tjejer från innan jul någon gång när även mickis var hemma  <3
Puuuss!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du gå nu? Vad kan du göra får övningar med det benet i nuläget?
övertacksam för svar!

Svar: Nej jag kan inte gå utan kryckor än...Kan dock ta mig fram kortare sträckor utan dem :) Just nu böjer jag de allt vad jag kan och stäcker, sitter ner och lyfter benet upp i luften, lyfter det åt sidan båda sidorna, tåhävningar m.m. Det handlar om att få igång muskeln vid knäskålen så jag kan börja gå ordentligt.
Paulina

2013-01-21 @ 21:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0